Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kırmızı Hediye Etkinliği & Happy Box Hediyelerim^^

By 21:42

Başlıkta iki etkinlik görüyorsunuz çünkü hem benim hem de Melodram'ın etkinliğinde aynı kişiyle eşleştim :) 
Hatırlarsınız ki Kırmızı Hediyeleşme Etkinliğini burada duyurmuş burada da eşleşmeleri açıklamıştım. 
Kırmızı Etkinliğimizde sevgili Shemellon ile eşleşmiştik. Hediyelerimizi artık seçerken de Happy Box eşleştirmeleri açıklandı ve tesadüf bir şekilde de o etkinlikte de eşleşmiş olduk :) Ne yapsak ne yapsak diye düşünürken biz de iki etkinliği birleştirmeye karar verdik, iyi de yaptık :) 
Hediyelerimizi rahaaat rahaat hazırladık ardından birbirimizi haberdar ederek kutularımızı yolladık :) O kadar sorunsuz ve problemsiz oldu ki o yüzden çok mutluyum bunun için Shemellon'a çoook teşekkür ediyorum iyi ki onunla eşleşmişim :)
Bakalım Shemellon'dan bana gelen kutuda neler varmış?? :) 

 Aslında paket çok güzel kaplanmış bir şekilde geldi ama benim sabırsızlığım yüzünden çekmeden çıkardım kabını :) Genel görünümü bu şekilde değildi aslında daha düzenliydi ama yine sabırsızlığımdan bozduğum için ve çekimi de sonradan yaptığım için bu kadar oldu :) 



























Kutudaki her şey öyle güzel paketlenmişti ki insan açmaya kıyamazdı :)  


























O küçük paketlerin hepsini tek tek açtığımda böyle bir manzara oluştu, yani dolu dolu pembe bir paketti bu :) 
Ardından hepsini Shemellon gibi kategorilere ayırmaya çalıştım, ne kadar başarılı oldum bilmiyorum^^


























Burası kozmetik olarak adlandırdığım kısım :) 
Aseton stoğum oldu bir süre aseton almama gerek kalmayacak.
Flormarın bu ürününü alışverişe gittiğimde görmüştüm almak istedim ama almamıştım iyi ki almamışım bir tane hediye geldi bile :) 
Watsons'ın çikolatalı maskesini merak ediyordum, umarım varolan sivilcelerimi kötüleştirmez bilgisi olan varsa yazabilir mi bu konu hakkında? :) 
Susam Sokağı peçetelerim hakkında söyleyecek bir şey bulamıyorum o şirinlikle kullanmaya kıyamam ki ben :) 
Yine Watsons'tan güllü ıslak mendil. Güllü, zeytinyağlı vs böyle kokulu şeyleri çok seviyorum^^
O kaktüs saksının içinde gördükleriniz sim, muhtemelen nail-art çalışmalarımda kullanılacaklar :) 
She deodorantı çooook eskiden kullanırdım tekrar elime geldi, kullanmaya başladım bile :) 
Ojelerimin hepsi gördüğünüz gibi pembe pembe :) 
  • Pastel - 26
  • Pastel - 54
  • Gabrini Summer Collection - C 01 
  • Gabrini Summer Collection - C 03

























Burası da kırtasiye malzemeleri vs diye ayırdığım bir bölüm. 
İlginçtir ki bu kutumu açtığımda da burnuma bir koku gelmişti onun da sebebi gördüğünüz kırmızı-mavili mumlarmış :) 
Elif Şafak'a karşı neden bilmiyorum biraz ön yargılıyım, fazla sevmem yani bugüne kadar hiçbir kitabını okumadım, bu başlangıç olacak belki de bu ön yargım kırılmış olur ne dersiniz? :) 
Onun yan tarafında rengarenk A4 kağıtları, oda kapısına asılacak esprili bir "rahatsız etmeyin" sloganı^^ ayraç vs görebilirsiniz :) 
Tablom da çok şirin değil mi :)


























Burada da toka, takı, çorap vs şeyleri görebilirsiniz :) Arkadaki pembe tatlı poşet mi desem çanta mı desem ne desem bilemediğim şeye anneannem göz koydu neymiş patik iplerini koyacakmış, bir düşünmem lazım dedim :) 

Hediyelerimin hepsi bu şekildeydi :) Başta da belirttiğim gibi bizim açımızdan çok sorunsuz bir etkinlik oldu :) 
İyi ki Shemellon ile eşleşmişiz diyorum umarım o da öyle düşünüyordur , tekrar teşekkür ediyorum kendisine her şey için :) 
Happy Box etkinliği için ayrıca Melo'ya da çoook teşekkür ediyorum, Happy Box - 3'e çoktan katıldım bile.

*Benim Shemellon'a yolladıklarımı ve Shemellon'un bloğunu görmek için tıkkk ^^ 



You Might Also Like

12 yorum

  1. harika bir paket, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Beğendiğine çok sevindim. O hediye poşetini anneanne ver bence, ben sana tekrar yollarım:)bilekliği kapalı çarşıdan aldım. İstanbul hatırası diyebiliriz:) Ben pembeyi çok sevdiğimden sanırım, ne görsem pembesini alıyorum:) Helvalarını bitirdim..:P :) Öptüm seni şeker..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneanneme verdim o zaman :))
      Afiyet olsuuuun, helvalardan canın isterse haberim olsun hemmen yollarım :))

      Sil
  3. gule gule kullan cok guzel hediyelerin

    YanıtlaSil
  4. ya ben de happy box a katılmak istiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Happy Box - 3e katılımlar dolmuş sanırım canım ama 4e katılırsın sen de kaçırma :)

      Sil
  5. ayh çok güzeller bayıldım...bir dahakine ben de katılcam çok kıskandım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de katıl canım eğlenceli oluyor :))

      Sil
  6. Elif Nur merhaba,nasılsın? hhediyelerin çok güzel, amaaaaa bir hediye de benden kazandın :) En kısa zamanda iletişime geçelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canıım gördüm hemmen mail atıyoruum^^^:))

      Sil