Blogger tarafından desteklenmektedir.

Tırnak Gazisiyim :(

By 15:00

Bir süredir bloğumla ilgilenemiyor olmamın daha doğrusu yazı giremiyor olmamın sebebi var: Tırnak gazisiyim! 
Özene bözene uzattığım tırnaklarımla top oynadığım için kırılması muhtemeldi. Ki öyle de oldu, 2 hafta kadar önce yüzük parmağımın tırnağı şu an içimin kaldırmadığı bir şekilde kırıldı, aklıma geldikçe kötü oluyorum. 
Fotoğrafını paylaşıp paylaşmamak konusunda kararsız kaldım ama yine paylaşıyorum. Parmağım aşağıda göreceğiniz gibi birkaç gün sargıda kaldı pansumana gittim geldim. Şu an daha iyi durumda hafif uzadı gibi, umarım en kısa zamanda eski haline döner ve  "Oce Etkinliğimiz"e kaldığımız yerden devam ederiz :) O zamana kadar önceden hazırlanmış yazılara devam etmeyi düşünüyorum^^ 



You Might Also Like

24 yorum

  1. çok geçmiş olsunn :( hemen düzelir inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim gözüm gibi bakıyorum bi an önce düzelsin diye :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun canım ya en kısa zamanda uzar iyileşirsin umarım , bizi mahrum etme , etkinliğimizi de özledik zaten : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoooook teşekkür ederim canım benim, yavaş yavaş iyileşiyor kendileri siz ocelerinizi hazırda tutun etkinlik için^^ :))

      Sil
  3. canım benim en kısa zamanda iyileşirsin umarım=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim ben de eeen kısa zaman öyle umuyorum :)

      Sil
  4. çok çok geçmiş olsun..benim de tırnak kırılmalarını hiç içim almaz ve çok fena olurum..pek de fena sızlar mübarekler..amman dikkat et kendine..=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm :) Benim normalde tırnaklarım kırılmaz çok iyi bakarım ama bu başka bir kırılma oldu, içim kaldırmıyor ama fotoğraftaki durumda yarısından çoğu yoktu tırnağımın küçücük bir şeydi şu an düzeldi biraz^^ :)

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun!!! Tırnak kırılması en kötülerinden. Bir an önce düzelmesini diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederim, evet tırnak kırılması kötü bir de o tırnağın garip bir şekilde kırılıp ete batması daha da kötü.. Umarım bir an önce düzelir, tekrar teşekkür ediyorum :)

      Sil
  6. abooow geçmiş olsun kuzum ya dikkat et kendine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim, bazen ne kadar dikkat etsek de oluyor böyle şimdi gözüm gibi bakıyorum^^

      Sil
  7. Canım geçmiş olsun.Çok öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederim canııım :) sen de öpüldüüün :**

      Sil
  8. tatlımm kıyamam ben sana :)
    ben de diyorum ne oldu bizim bu oce etkinliği :))
    çooookk çookk geçmiş olsun..
    öpüldünüz canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canııııım^^ :)) Devam ettirmeyi çok istiyorum ama şimdilik durumum elvermiyor ama en kısa zamanda kaldığımız yerden devam edeceğiz oce etkinliğimizee, öpüyorumm :**

      Sil
  9. geçmiş olsun canıım,ne fenadır acısıı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım öyle vallahi kaç gün kullanamadım sol elimi..

      Sil