Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yeni Header'ım Nasıl ? :)

By 15:00 ,

Farkettiniz mi headerım değişti! :) 
Bloğumu açtığımdan beri hep aynı headerı kullanıyordum. Biraz sıkılmıştım hem değiştirmek istiyordum hem de kıyamıyordum. Aslında güzel bir şey yapabilir miyim onun yerine düşüncesi vardı. O yüzden sürekli erteleyip duruyordum. O sıralarda Shemellon'un bloggerlar için yaptığı headerları gördüm. 
Shemellon'la ilk olarak düzenlemiş olduğum hediye etkinliğinde tanımıştık. Benim etkinliğimde eşleşmiştik ve birbirimiz için hediyeler hazırlarken bu sırada Happy Box etkinliğinde de eşleşmiştik tesadüf sonucu :) Biz de eşleştirmeyi hiç değiştirmeden iki etkinliği birleştirip daha büyük kutular hazırlamıştık. Çok sorunsuz bir etkinlik oldu ikimiz açısından da. Aynı zamanda benim katıldığım "son" sorunsuz geçen hediyeleşme etkinliği oldu, sonradan başımdan geçen bir olaydan sonra tövbe ettim bu etkinliklere.
Shemellon header hazırlamaktan çok yoğun olduğu için istemeye biraz çekindim aslında ama uygun olduğu boş olduğu bir zamanda yapmasının beni çok sevindireceğini, fazla bir zahmete girmesine gerek olmayacağını söyledim. O da benim gibi headerımı seviyordu o yüzden çok fazla bir değişiklik istemedim. Sadece Marilyn Monroe figürüyle birlikte kırmızılı sade bir header istedim. Ortaya güzel bir şey çıkaracağından emindim ki zaten de öyle oldu :) 
Benim için iki adet header yapmış biri pembe ağırlıklı diğer kırmızı ağırlıklı. Ben tabii ki kırmızı ağırlıklı olanını beğendim :) Blog genişliğimi bir türlü ayarlayamadım o yüzden headerı biraz kestim biçtim bir şeyler yaptım. Bu işlemler sonunda pikseli biraz bozulsa da yine de iyi gözüküyor bence, sizce de öyle değil mi ? :) 




Shemellon tarafından benim için yapılan headerlar bunlar. Gördüğünüz gibi ben 2. sıradakini seçtim :) İleride şablonumu değiştirip pembe tonları yaparsam 1. sıradakini de kullanırım diye düşündüm :) 
Emek verip bu headerları bana yaptığı için Shemellon'a çoook ama çoook teşekkür ediyorum headerıma bayıldım ellerine sağlık! :) 


** Bu arada bloğumun arka plan resmini değiştirmeye çalışıyorum fakat bir türlü başarılı olamadım. Bu konuda bilgisi olan var mı ? Nasıl değiştirebilirim ? 
OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeriblog



You Might Also Like

7 yorum

  1. Ablamın ellerine sağlık..
    Oceciklerimin yeri güle güle kullan bende pembelisini beğenmiştim..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşş bende kendim tasarlamak istiyorum nasıl yapabilirim ya da biri varsa bana yardımcı olabilecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yapamadığım için Shemellon yaptı. Bunun için photoshop programları var tabi kullanabiliyorsan

      Sil
  3. Bence çok cici oldu, değişiklik iyi gelir her zaman:) Arka plan ayarlarına girip arka planı kaldır de. Veya yenisini yükle.
    Yazı da çok şeker, teşekkür ederim:) Öptüm seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi de yaptım ama hala aynı gözüküyor :/

      Sil