Blogger tarafından desteklenmektedir.

Mim - Ben Kimim

By 18:01

Uzun zamandır mim yazısı yazmıyordum. Ki Kucheka bloğunun sahibi Şeyma ve Makyaj Odam bloğunun sahibi Cansu beni "Ben Kimim" konusunda mimlemiş. Ikisine de çoook teşekkür ediyorum ve mim sorularına geçiyorum :) 

1. Ben kimim?
- Ben Elif Nur. 17 yaşındayım. Lise son sınıfa geçtim. Doğma büyüme Eskişehirliyim. 12 yaşında dünya tatlısı bir erkek kardeşe sahibim. Aslan burcuyum ama burçlarla pek ilgim olmadığı için özelliklerini bilmiyorum :)

2. Bloğumun adı nereden geliyor? 
- Bu soru ilaç gibi oldu :) Bazı çok bilmiş arkadaşlarımız oce değil oje şeklinde yorumlar yazıyorlardı. Halbuki kendimle ilgili açıklama yazdığım yazıda "Oje değil oce demeyi seven" şeklinde bir ifade kullanmıştım :) Oje yerine oce demeyi daha çok seviyorum çünkü oce deyince daha bir samimi geliyor, oceyi oje şımarması şeklinde de düşünebiliriz aslında. Bloğumun adı işte bu oje şımarmasından geliyor :) 

3. Blog açmaya nasıl karar verdim?  
- Aslında blog açmak gibi bir şey yoktu aklımda. Facebook'ta oje paylaşımları yapan bir sayfayı takip ediyordum. Orada paylaşılanları gördükçe ojeye karşı zaten var olan ilgim biraz daha arttı. Kendi yaptığım ufak tefek tasarımları o sayfaya yolluyordum, yaptıklarım o sayfada yayımlanıyordu.
Ardından nail art bloglarını keşfettim. Düzenli olarak bu blogları takip etmeye başladım. Bu blogları takip ettikçe oje ve nail arta olan ilgim gün geçtikçe artıyor buna paralel olarak da oje sayım atıyordu :) Sonunda bir gün cesaret ettim ve blog açmaya karar verdim. Bloğum 1. yılını doldurmak üzere oldu bile :)

4. Neden kozmetik bloğu?
- Kozmetik bloğu değilim o yüzden bu soruyu "neden oje bloğu" olarak cevaplıyorum :) 
Ojelerle uğraşmayı çok seviyorum bir de sözelci olarak yazı yazmayı sevince ortaya böyle bir blog çıktı :) 

5. Kişiliğim?  
- Bu soruya beni tanıyan birisi cevap verse daha iyi olurdu. Kendimce anlatmam gerekirse; çabuk sinirlenmem sinirlensem bile belli etmem hepsini toplar toplar en sonunda patlarım. İnsanlarla kolay kaynaşamam biraz soğuk davranırım ama alıştıktan sonra benden iyisi yok :) Çok gülerim ama yine tanıdığım insanların yanında :) Sulugözüm televizyonda bile birisi ağlasa hemen gözlerim dolar, yaş akmaya başlar. Bir de çok sabırsızım hemen her şey olsun bitsin isterim.


6. Hoşlandıklarım? 
- Tırnaklarımla ve saçımla uğraşmayı çok severim. Marilyn Monroe'ya aşığım. Alışveriş yapmasam bile vitrinlere reyonlara bakmaya bayılırım. Antep fıstıklı her şeyi çok severim. Hiçbir şey yapmadan öylece yatmayı ve uyumayı severim biraz miskin biriyim sanırım :) Arkeoloji, kazılar vs hep ilgimi çekmiştir hatta bir ara arkeolog olmaya karar verdiğimi ardından kazılarda çıkabilecek yılan, böcek vs şeylerden korktuğum için vazgeçtiğimi hatırlıyorum :)

7. Hoşlanmadıklarım?
- Sabah erken kalkmayı sevmem. Okula giderken de erken kalkmak zorunda olduğum için okulu sevmem :)
Kalabalıkta bağırarak kavga eden, yine bağırarak telefonla konuşan insanlardan hoşlanmam hele bir de ikisini bir arada yapıyorsa nefret ederim. Ne sorunun varsa çekilirsin sakin bir yere halledersin sorununu, bağırarak insanları neden rahatsız ediyorsun ki? Ben rahatsız oluyorum mesela.
He bir de hazır Ramazan ayındayken rahatsız olduğum bir konuyu da söyleyeyim: bütün sene eşek gibi içip bir tek kandillerde ve Ramazan ayında içmeyen, bu günlerde içene demediğini bırakmayan insanlara sinir olurum. Yahu bütün sene içmişsin zaten bir tek o günlerde içmeyince içene de küfredince mi cennetlik oluyorsun? Bunu yapınca mı siliniyor günahların?!
Çıplak kapalılardan da hoşlanmıyorum. Kafasında örtü ama kıyafetleri benden de dikkat çekici; dapdar pantolon-tayt, üzerinde bütün hatlarını belli eden bir t-shirt, boya küpüne düşmüşcesine yapılmış bir makyaj.. Bir de o tipine bakmadan sırf senin başın açık olduğu için aşağılayıcı bir bakışları var yaa.. İşte gördüğüm anda boğmak istediğim bir tip. Bursa terminalinde bu tipte olan ve sırf başım açık olduğu için bana laf etmeye kalkan bir kadınla tartışmışlığım bile vardır. Hatırladım sinirlendim yine, neyse ağzının payını aldı :) Bir insan ne olursa olsun karşısındaki insanı yargılamadan önce bir kendine bakmalı diye düşünüyorum.

8. En sevdiğim makyaj malzemem?
- Ojem, göz kalemim, maskaram.

9. Çantamda olmazsa olmazım?
- Cüzdanım, kalemim, telefonum. Cüzdansız ve telefonsuz kendimi bir tuhaf hissediyorum :)

10. En son okuduğum kitap? 
- John Verdon - Aklından Bir sayı Tut. Okumak için geç kalmışım dediğim bir kitaptı. Polisiye romanları çok severim :)


Evet benim mimim bu kadar, umarım beni tanıdığınıza memnun olmuşsunuzdur :) Bu mimi yapmayan kalmadı sanırım ama eğer yapmadıysa ben canım arkadaşım Begüm'ü ve yapmayan herkesi mimliyorum, yazılarınızı bekliyorum! :)
OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeriblog



You Might Also Like

20 yorum

  1. Hoşlanmadığım dediklerin varyaa haahh işte bende onlara kesinlikle katılıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilmişim o halde :))

      Sil
  2. Ben de seni tanıdığıma memnun oldum :) teşekkür ederim hemen döndüğün kırmadığın için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, hazır mimlenmişken bekletmek istemedim :)

      Sil
  3. "Gözlerini Sımsıkı Kapat" ve "Şeytanı Uyandırma" da aynı yazara ait diğer kitaplar. İlkini beğendiysen bunları da seversin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alınacaklar listemde bulunan kitaplar ikisi de :) Polisiye türünü çok seviyorum onları da seveceğime eminim :)

      Sil
  4. Öyle insanları ben de sevmem. Önce kendine bak, değil mi? Bugün ben gördüm başı türbanlı yarım kollu bluz, stretch jean ve sandalet giymişti. O jeanleri ben açık halimle bile giymiyorum!

    Hani oturaklı kız iyi kız derler ya sen tam öylesin. Sözlük anlamısın hatta. ^-^

    Makyaj anlayışımız aynı. :D Bir de sen pudra kullandığını söylediğinden beri pudra arıyordum, bugün sexy mama aldım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne giydiği beni ilgilendirmez ama kendi haline bakmadan beni eleştirmeye, küçük görmeye çalışıyorsa o zaman çok acımasız eleştirebiliyorum :) Haklısın çoğu giydikleri şeyleri ben bile giymiyorum
      Begümden sonra ikinci ruh ikizimi buldum valla o da sensin :D Makyaj anlayışımız cidden aynı^^ Şu sıralar sivilceler yüzünden pudra da kullanamaz oldum sen dene bakalım beğenirsen ben de düşünebilirim sexy mama :)
      Ay oturaklı kız yorumunu yiyesim geldi hihi utandım ^_^

      Sil
    2. Akşam lafa daldık mesajına cevap vermeyi unuttun kusura bakma :(
      Sen Antalya'ya bir gel de gör insanlar neler giyiyor :(
      Hahaha çok sevindim buna. Benim artık sivilcem çıkmıyor da önümüzdeki sene stresten çıkabilir heralde. Cilt doktoruna gideceğim ben kesin çözüm için :) Sen de git mutlaka! Sexy Mama'yı ben sevdim. Balm Shelter üstüne Antalya sıcağında 4saat parlatmadan durdu yüzümde.
      :D Ben öyle düşünüyorum. Sen beni gerçekten şaşırtmıştın ^-^

      Sil
    3. Tam da yarin doktor randevum vardı bakalım ne olacak ^^

      Sil
  5. Daha 17 yasindasin kullandigin seylere bak viyanadayim burda 17 yasindaki kizin kullandigi tek sey dudakparlaticisi ve el kremi yüzde yüz dogal yani ondan türk kizlari 20 sine gelince gazino sarkicisina benziyo sebep sadece dikkat cekmek burdaki türk kizlarida ayni eve girince 1 kutu temizleyici bosaltiyorlar yüzlerine ve elin gavuruda disarda kiciyla gülüyo bunlara biraz dogal olun ya .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlamadım ne kullanıyormuşum ben? :) Dikkat çekmek gibi bir niyetim olsa burada yaşıma uygun olmayan şeyler paylaşırdım. Ben kullandığım şeylerin ve bloğumun gayet yaşıma uygun olduğunu düşünüyorum.
      Benim dikkat çekme gibi bir amacım ve dikkat çekmeye de ihtiyacım yok. Ben bloğumu hobi olarak yaptığım nail art-oje çalışmalarımı paylaşmak için açtım ve bunda dikkat çekmek gibi bir niyet göremiyorum.
      Kullandığım ojeleri 17 yaşındaki insan kullanamaz mı yani? 17 yaşındaki bir kız oje süremez mi? Beni makyaj bloggerı felan mı sandınız anlamıyorum ki. Ben makyaj bloggerı değilim. Türlü türlü makyaj malzemem; fondötenlerim,allıklarım vs yok sizin dediğiniz gibi yaşım itibariyle de olmaması gerekiyor zaten.

      Sil
    2. Kızın kullandığı tek şey oje.. Oje sürmekle gazino şarkıcısı ne alaka..?

      Sil
    3. Ben de anlayamadım hangi ruh haliyle yazdı bu yorumu

      Sil
  6. Güzel oldu bu mim, az çok herkes birbirini tanımaya başladı.. Benim çevremde ise Aslan burcu dolu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bloggerlari tanımak için güzel bir fırsat bu mimler:)

      Sil