Blogger tarafından desteklenmektedir.

Mimlendiim

By 15:00

Merhaba bir mim yazısı ile karşınızdayım :) 
Sevgili arkadaşım G. beni mimlemiş bakalım mı hangi sorularla mimlendiğime? :) 

1. Hayatınızda hiç mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay yaşadınız mı?
- Sanırım çok büyük bir mucize olarak nitelendirebileceğim bir olay yaşamadım. 

2. Almayı düşünüp de alamadığınız bir şey var mı?
- Mini cooper çok istiyorum o sayılır mı? :) 

3. Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı? 
- Boğazlı kazak kesinlikle giyemem :) 

4. Nefret ettiğiniz huylar ve insanlar var mı? 
Kalabalıkta bağırarak kavga eden, yine bağırarak telefonla konuşan insanlardan hoşlanmam hele bir de ikisini bir arada yapıyorsa nefret ederim. Ne sorunun varsa çekilirsin sakin bir yere halledersin sorununu, bağırarak insanları neden rahatsız ediyorsun ki? Ben rahatsız oluyorum mesela.
Bütün sene eşek gibi içip bir tek kandillerde ve Ramazan ayında içmeyen, bu günlerde içene demediğini bırakmayan insanlara sinir olurum. Yahu bütün sene içmişsin zaten bir tek o günlerde içmeyince içene de küfredince sevap mı kazandığını zannediyorsun?
Çıplak kapalılardan da hoşlanmıyorum. Kafasında örtü ama kıyafetleri benden de dikkat çekici; dapdar pantolon-tayt, üzerinde bütün hatlarını belli eden bir t-shirt, boya küpüne düşmüşcesine yapılmış bir makyaj.. Bir de sırf senin başın açık olduğu için aşağılayıcı bir bakışları var yaa.. İşte gördüğüm anda boğmak istediğim bir tip. Bir insan ne olursa olsun karşısındaki insanı yargılamadan önce bir kendine bakmalı diye düşünüyorum.

5. Sizi en net tanımlayan kelime nedir?
- Uykucu :) Kısa ve öz :) 

6. Hayata yeniden gelme şansınız olsa, hangi ülkede doğmak isterdiniz? 
- Kesinlikle Küba.

7. Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?
- Ben oje sürüyorum :) 

8. Nikah masasında evleneceğiniz kişiden hayır cevabı alırsanız ne yaparsınız? 
- Sinirden ağlardım herhalde :)

9. İnsan kaderini mi yaşar kaderini mi yazar? 
- Bence kaderini yaşar.

10. Aklına gelen ilk ingilizce kelime?
- Nail polish :)) 

11. İnternette sahip olduğunuz ilk nickname nedir? 
- Blogis 

Eveet mim soruları bu kadardı, mim için G.ye teşekkür ediyorum ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum! :) 




You Might Also Like

5 yorum

  1. Ellerine sağlık elifcim ^^, ❤

    YanıtlaSil
  2. O güya kapalilardan nefret ediyorum bende kapaliyim ama türden degil birde bunlar tesettür blog aciyolar tesettür t si yok hic utanmada yok ya hu.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Değil mi? Kimseyi yargılamak haddim değil ama o beni yargiliyorsa aynı şeyi ben de yaparim

    YanıtlaSil
  4. EVET SENDE YAPARSIN AMA ONLAR TAHAMMÜL EDEMEZLER ONLARIN KAPANMASI SADECE MODA EVET SEN ACIKSIN AMA ONLARDA KAPALI DEGÌL VE BU TESETTÜRE ÌHANETTÌR BU KONUDA COK DOLUYUM TAM BÌR MARKA DELÌSÌ OLMUSLAR ..

    YanıtlaSil