Blogger tarafından desteklenmektedir.

Begüm'den Yeni Yıl Hediyelerim Geldi :)

By 13:00

Merhaba :) 
Yine bir hediye yazısıyla buradayım. 
 Aslında henüz yenilerde bir paket almışken yeni yıl hediyesi olması açısından da bir paket yollamak istediğini söyledi bana Begüm. Yeni yıl hediyem ise bir hafta önce ulaştı :) 
Öncelikle çok şirin bir kutuda geldi öncelikle kutuyu göstermek istiyorum :) 



Bu gördüğünüz kutunun içerisinden tahmin edebileceğiniz gibi harika ojeler ve hediyeler çıktı :) Bir de kutu içeriğine bakalım: 



Fotoğraf kalitem harika gördüğünüz gibi :) 
Rebul Olive markalı zeytinyağlı bir vücut losyonu göndermiş Begüm, kokusuna bayıldım. Saç bakım yağı ise şu sıralar en ihtiyaç duyduğum şey diyebilirim. Permadan dolayı saçlarım çok yıprandı, saçlarımı kendine getirmenin yollarını arıyorum. Bu yağ da onlardan biri olacak bakalım işe yarayacak mı? 
Ojelerin hepsine bayıldığımı söylememe gerek var mı bilmiyorum :) Mavi'nin ojelerini Begüm'le arıyorduk ben Eskişehir'de bulamamıştım. Begüm benden önce davranıp bulmuş. Rengine ise bayıldım ve farkettim ki benim bu tonlarda ojem yokmuş :) Yani yokmuş demeyelim de nude tonlarda fazla seçeneğim yokmuş diyelim yani bu renge bayıldım :) 
Alix Avien Shine Plus kış serisini yollamış canım arkadaşım. Hepsinin rengine bayıldım. 
Essence oje kurutucuyu ise merak ediyordum, hazır oje kurutucum bitmişken denemek için sabırsızlanıyorum :) 
Aslında hepsiyle ilgili tek tek yazmak istiyorum ama vaktim o kadar kısıtlı ki bu yazıyı bile hızlı hızlı yazıp çıkıyorum. Hatta kutuyu bile dersanede açtım ama etrafımdakileri görmeliydiniz bütün ojelere bayıldılar özellikle Shine Plus serisine :) 
Yazıyı bu kadar aceleye getirmek istemiyordum o yüzden Begüm'den özür diliyorum ve aynı zamanda bu hediyeler için çooook çooook teşekkür ediyorum :) 
İyi ki varsın Begüm! :) 

Bu arada unutmadan;
YENİ YILIMIZ KUTLU OLSUN! :) 




You Might Also Like

8 yorum

  1. Ohhhh maşallahh yeni seneye bereketli giriyorsun.. Gülegüle kullan bu güzellikleri güzel günler de.. Herşey gönlünce olsun sınavlardan istediğin sonucu alırsın.. İyi seneler canım.. Bir de burdan arkadaşlarına da duyuru yapıyim: bloğum da yer alan yılbaşı çekilişi yarın bitiyor.. O sebeple katılmak isteyenler buyursun.. Herkese mutlu yıllar..

    sellinismode.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Musmutlu bir yıl dilerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2013 ten daha iyi geçer umarım, teşekkürler :)

      Sil
  3. Oje severe tam doğru hediye pakedi :)) güle güle sürüştür..
    İyi senelerrrrr.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bi oje severe verilebilecek en güzel hediye :) Teşekkürler :)

      Sil
  4. canım güzel günlerde kullan hepsini:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :))

      Sil