Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bir Oje Bağımlısının İtirafları / Confessions of a Nail Polish Addict

By 13:00 , , , , ,

Merhaba :) 
Nail Art in Wonderland tarafından "Bir Oje Bağımlısının İtiraflı" adlı tag e davet edildim. Çok eğlenceli olacağa benziyor, hadi başlayalım! :)

Star Gazer 128
1. Şu an tırnaklarınızda hangi oje var?
- Yazısını şurada yazdığım, baloncuk oluşturmasına rağmen renk geçişlerine bayıldığım Star Gazer - 128 ojem var. 

2. Onsuz yapamayacağınız tırnak ürününüz nedir?
- Sanırım Kalyon tırnak sertleştirici. Tırnaklarıma onun kadar iyi gelen koruyucu görmedim ama şu sıralar Flormar CC tırnak bazı kullanıyorum, o da fena değil.

3. En sevdiğiniz oje markası hangisi?
- En sevdiğim diyebileceğim bir marka yok aslında ama Flormar'ı sürekli yeni seriler çıkardığı için seviyorum. 

4. Tırnaklarınızı hangi şekilde kullanıyorsunuz? (Yuvarlak, kare vb.) 
- Kare kullanmayı daha çok seviyorum.

Pastel Nude - Rose 5. Elinizin en çok gittiği kırmızı, pembe, nötr ojeleriniz hangileri?
- Kırmızı rengi çok sevsem de desen dışında tek renk kırmızı oje kullanmıyorum ama en sevdiğim kırmızı ojem Rimmel London - Double Decker Red diyebilirim. Pembe de tek renk kullanmayı çok nadir tercih ettiğim renklerden ama en sevdiğim pembe ojem Avon - Pink Creme. Nötr renk ise Essence Nude Glam - Iced Latte. Bu ojem aslında bitti eski şişelerindeki seriden olduğu için aynısını bulamıyorum onun yerini dolduramasa da Pastel Nude - Rose en sevdiğim nötr renk ojem. 

6. Kısa tırnak mı uzun tırnak mı?
- Tabi ki uzun tırnak. Tırnak yapım küçük olduğu için desen çizdiğimde veya düz oje sürdüğümde daha güzel gözükmesi için sürekli uzun tırnak kullanıyorum. Bu arada sağ elimin tırnaklarını her zaman daha kısa tutarım sağ elimi kullandığım için :) 

7. İstek listenizde olan ojeler hangileri? 
- Aslında bu liste uzar gider, buraya sığmaz birkaç tane yazayım ben :) Dance Legend ojelerinin hepsi (özellikle duochrome olanlar), Models Own - Color Chromes serisi, Chine Glaze Choo-Choo You ve Love Your Guts, Golden Rose - Galaxy Colors serisi. 

8. Ojelerinizi ne zaman sürersiniz?
- Genellikle akşam sürüyorum.

9. En etkili olduğunu düşündüğünüz tırnak ipucunuz nedir?
- Yapmazsam olmaz, yaparsam mucize olur dediğim bir ipucum yok. Rutin yaptığım şey ise tırnaklarımda oje olsun veya olmasın vazelin sürmeden uyumuyorum, tırnak etlerini yumuşatmada vazelin gerçekten mucize. Tırnaklarımı kısa kesmek zorunda kaldığımda her gün tatlı badem yağını tırnaklarıma iyice yedirip üzerine yine vazelin sürüp öyle uyuyorum. Bu yöntem 2-3 günde bile etkisini gösterip tırnaklarımın çok hızlı uzamasını sağlıyor. Bir de aklıma geldiğinde ılık suyun içine tuz, limon, zeytinyağı, tatlı badem yağı ekleyip ellerimi içinde bekletirim, çok düzenli yapmıyorum ama tek seferde bile ellerim ve tırnak etlerim yumuşacık oluyor; o hissi seviyorum :) 

10. Aldığınıza pişman olduğunuz ojeniz hangisi? 
- Afrodit Paris ojelerimin hepsi... Kötü kokuyorlar kullanamıyorum, atmaya da kıyamıyorum :( 

11. Neon mu, pastel mi? 
- Pastel tonları daha çok seviyorum. 

12. Şu sıralar sürekli kullandığınız en sevdiğiniz oje rengi hangisi?
- Sürekli kullandığım bir renk yok aslında ama tek renk oje süreceğimde genellikle koyu renk tercih ediyorum. 

Sorular bu kadardı, cevaplaması çok zevkliydi umarım okuması da zevkli olmuştur :) 
Tag için Nail Art in Wonderland bloğu sahibi Alice'e teşekkür ediyorum!  
Eğer yapmak isterlerse The Anatolian Tiger ve OjelerimOlmadanAsla bloglarını ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum. :)
OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeri

You Might Also Like

4 yorum

  1. çook tatlı bir yazı olmuş ^^ ellerine sağlık canım. bilgisayardan girdiğimde ilk iş bu yazıya kendi yazımdan link vereceğim ;) herkesin yazılarını bir arada toplamak istiyorum. Katıldığın için teşekkür ederim :*

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim asıl ben teşekkür ederim davetin için, çok severek yazdım :)

      Sil
  2. Kusura bakma snapte gördüm ama o an bir yere gidiyordum yazamadım. Ben de ilk fırsatta yapacağım mimi :*

    şu vazelin işini ben de deneyeceğim, çok ihtiyacım var!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumak için sabırsızlanıyorum :)
      Vazelini kesinlikle denemelisin farkı göreceksin :)

      Sil