Balerin Nail Art

13:30


Herkese merhaba! :)
Bugün sizlere instagramda maniswap ile yaptığım bir tasarımdan bahsedeceğim.
Öncelikle bilmeyenler için maniswap nedir onu açıklayayım. 
Maniswap: Nail artistlerin karşılıklı olarak seçtikleri bir tasarımı tekrar yapması. Yanı bir nail artistle anlaşıyorsunuz ve o nail artistin beğendiğiniz çalışmalarından birini seçip aynısını siz yapıyorsunuz, aynı şekilde o da sizin bir tasarımınızı seçiyor ve aynısını yapıyor.
Biz de İrem ile anlaştık ve ben İrem'in bu bayıldığım balerin nail artını seçtim, o da benim lale nail artımı seçti.
Benim balerinim biraz balık etli, Türk usülü oldu ama olsun :))

Gördüğünüz gibi gayet basit bir tasarım ama fotoğrafta tek korkutan şey o ipleri tırnak altına tutturmak sanırım. İnanın o daha da kolay :) 
İpleri istediğimiz boyutlarda kesiyoruz ve tırnak cilası kullanarak tırnaklarımızın uzayan kısmına tek tek yapıştırıyoruz. İşte bu kadar :)
İpleri yapıştıracağınız tırnağınız biraz uzun olursa işler daha kolaylaşıyor ama burada tırnağım istediğim uzunlukta olmamasına rağmen kolayca yaptım.
Gelelim bu nail artta neler kullandığıma:

Baş, işaret ve serçe parmağımda Sally Hansen - Madame X isimli ojeyi kullandım.
Orta parmağımda Gabrini Brilliant - B01 isimli ojeyi kullandım.
Yüzük parmağımda taban rengi olarak Flormar - Snow White kullandım ve fotoğraftaki akrilik boyalar ile detay fırçasını kullanarak balık etli balerinimi çizdim. Ve üzerine Kalyon Oje Matlaştırıcı sürdüm.

Siz nasıl buldunuz balık etli balerin nail artımı? :))
OcecikleriminYeri Instagram: @ocecikleriminyeri

You Might Also Like

0 yorum