İlk Mimim

13:32

Pembe Dünyam blogunun güzel sahibesi beni mimlemişş :) Neredeyse 1 ay geçmiş üzerinden ama ben yeni görüyorum. O yüzden kendisinden özür diliyorum :) Ve ilk mim yazıma başlıyorumm:

1-Mantığın mı yoksa Duyguların mı ön plandadır?
Bugüne kadar aldığım kararlarda hep duygularım ön planda oldu. Ağzım çok yandı bu duygusallığım yüzünden ama hala yoğurdu üfleyerek yiyemeyenlerdenim yani duygularımı ön planda tutmaya devam ediyorum. Akıllanmadım, akıllanamayacağım sanırım :)

2-İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
Elimizdekinin kıymetini bilmiyoruz. Hep daha fazlası hep daha fazlası derken bir gün elimizdeki de uçup gidiveriyor. O zaman elimizdekinin kıymetini biliyoruz ama iş işten geçmiş oluyor ve mutsuz olduğumuzu söylüyoruz. Ben de onlardanım :/ 

3-Çok para harcayıp keşke almasaydım ya da harcamasaydım dediğin bir şey var mı??
Bunu saysam bitmez sanırım :) Elime para geçti mi gözüm bir şey görmüyor iki dakikada harcayıveriyorum gerekli gereksiz her şeye. Duruma eve gelince uyanıyorum, bir bakıyorum aldıklarıma ben napmışım diyorum :) 

4-Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
Hakkımı sonuna kadar savunanlardanım. Ben haklıysam konu kapanmıştır :) 

5-Tok gözlü müsün yoksa her şeyim olsun diyenlerden misin?
Ayakkabı, kıyafet, kitap, "oce" konusunda aç gözlüyüm. Hepsi benim olsun isterim sonu gelmez yani bunun :)

Ben de Eat Polish Love  ve Tuğçe'nin Kaleminden adlı blogların sahibelerini mimliyorum, hey miminiz var burada! :)
Bir de LadyDiyeBiri adlı blogun sahibesi benim canımcanımcanım Güneşimi mimliyorumm :)
OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeriblog


You Might Also Like

6 yorum

  1. Teşekkürler canım,ilk mimim benimde :)

    YanıtlaSil
  2. Sevindim o zaman yalnız olmadığıma mim konusunda^^ :)

    YanıtlaSil
  3. AAA ilk mimim oldu :D mimimimimimmi

    YanıtlaSil
  4. İlk mimciler toplandık o zaman hihi^^ :)

    YanıtlaSil
  5. Olsun canım geç olsada görmen önemli :):):) ilk mimini yaptıran olduğum için sevindimm :):):) Benimde ilk mimimdi :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de yaptırdım bakalım ilk mimlerini arkadaşlarıma :) :)

    YanıtlaSil