OcecikleriminYeri Instagram Hesabı

15:00

Merhabaa :) 
Geri döneceğimi bildirdikten sonra en son yazı yayınladığım tarih 15 Ağustos'muş. Yine ihmal etmişim bloğumu :/ Okul, sınavlar, ehliyet vs derken yazı hazırlamaya inanın hiç vaktim olmuyor. Hala nail art & tırnak bakımımı ihmal etmiyorum ama yazı yazacak süreyi bir türlü yaratamıyorum. Özlettim mi bilmiyorum ama ben yazı yazmayı, yorumlara cevap vermeyi, blog okumayı çok özlüyorum. Ama Bundan sonra düzenli bir şekilde yazı yayınlamaya çalışacağım söz :)
Ayrıca bloğum için de ayrı bir instagram hesabı açmaya karar verdim. Blogla ilgili haberler, gelecek yazılar vs. oradan paylaşmayı düşünüyorum. 
Takip etmek isterseniz kullanıcı adım: @ocecikleriminyeri
Kişisel instagram hesabım ise: @eliifnur_
Yeni yazılarla görüşmek üzere! :) 



You Might Also Like

0 yorum