Flormar CC Ojeler - Nude Pink & Sandy Beige

14:00

Merhaba! :) 
Flormar CC kremlerden sonra geçtiğimiz günlerde değişik bir yeniliğe imza attı: CC (Correct & Conceal) ojeler! 
Tırnak kusurlarını kapatmayı, tırnaklara bakım yapmayı iddia eden CC serisi,1 adet baz ve 5 adet nude tonlarda ojelerden oluşuyor. 
Ben de tırnak bazını ve elimde benzer tonlar olmasına karşın, sırf meraktan iki farklı renkteki ojesini aldım ve denedim. 

Flormar CC oje
Flormar CC Nail Primer: Tırnak bazını birkaç haftadır tek başına ve kullandığım ojenin altına sürüyorum. Ürün açıklamasında tırnak kırılmalarını engellediği yazıyordu. Ürünü kullandığım süre içerisinde gerçekten tırnaklarımın kırılmadığını gözlemledim. 
Baz işlevini test etmek için de bir ojenin altına sürdüm ve sürdüğüm  ojeyi 4 gün boyunca silmedim. 4 gün sonunda tırnaklarımı sildiğimde hafif de olsa bir sararma gördüm. Baz olarak maalesef sararmayı engelleyemedi. 
Ürün açıklamasında yazmayan bir şey de gözümden kaçmadı. Ne zaman baz olarak kullansam, ojelerimi kalıp şeklinde soyabildim. 
Tek başına kullanıldığında da tırnak üzerindeki kusurları gerçekten örtüyor. Kusurlar derken tırnak yüzeyindeki çukurlaşmaları veya çizgileri doldurmuyor. Sadece sararma, leke vs varsa bunların görünümünü azaltarak sağlıklı ve temiz bir görüntü oluşturuyor. 
İçinde mavi-mor yansımalar var ama bu yansımalar doğallığı bozacak şekilde kuvvetli bir görünüme sahip değil. 
Çok çabuk kuruyor ki zaten bir tırnak bazının sahip olması gereken en önemli özelliklerden biri bu bence.
Ben genel olarak bu bazı sevdim. Kalyonla birlikte dönüşümlü olarak kullanmaya ve bittikçe almaya karar verdim. 
Gelelim serinin ojelerine. Çok farklı tonlara sahip değiller bence ve bu yüzden de sırf deneme amaçlı iki rengini aldım: Nude Pink ve Sandy Beige. 

Flormar CC Nude Pink
Gün ışığında flaşsız çekim


Flormar CC Nude Pink
Gün ışığında flaşsız çekim




















Nude Pink, toz pembe diyebileceğimiz bir tonda nude.
Tüm fotoğraflarda 3 kat sürülmüş halini görüyorsunuz. 2 kat sürüldüğünde de belirli bir kapatıcılığa ulaşılıyor ama yer yer oluşan boşluklar beni rahatsız ettiği için 3 kat sürmeyi tercih ettim.
Oluşan boşluklar bu ojenin çözemediğim garip yapısından kaynaklanıyor. Yani fırçaya oje alıp tırnağıma sürdüğümde ya az ya da çok geldi kalıp gibi durdu dağıtamadım.
Ayrıca yine neden olduğunu anlayamadığım bir şekilde kaçıncı kat olursa olsun ojeyi sürerken resmen sakızlandı. Sanırım dağıtamama nedenim de buydu.
Kuruma süresi de 3 kat sürülme ve sakızlanmasına bağlı olarak beni çıldırtacak derecede uzundu.
Kalıcılığı ise beni çok şaşırttı. 4. güne geldiğinde sadece ufak çatlamalar oluştu. Bunun dışında en ufak bir soyulma olmadı.

Flormar CC Nude Pink
Gün ışığında flaşsız çekim

Flormar CC Nude Pink
Gün ışığında flaşsız çekim

Nude Pink, tüm olumsuz özelliklerine karşın rengine bayıldığım bir oje oldu.
Şimdi diğer CC oje Sandy Beige rengine bakalım.

Flormar CC Sandy Beige
Direkt güneş ışığında flaşsız çekim





















Flormar CC Sandy Beige
Gün ışığında flaşsız çekim




















Sandy Beige, turuncu alt tonlu bir nude. 
Tüm fotoğraflarda 2 kalın kat sürülmüş halini görüyorsunuz. 
Uygulaması ve yapısı ise Nude Pink gibi değil. Sürerken hiç zorlanmadım. 
Kuruma süresi orta karar diyebilirim. Nude Pink gibi beni çıldırtmadı ama çok çabuk da kurumadı. 
Kalıcılığı ise Nude Pink rengi gibi gayet iyiydi. Yine 4.gün sonunda ufak çatlaklar dışında soyulmalar görmedim. 

Flormar CC Sandy Beige
Gün ışığında flaşsız çekim




















Flormar CC Sandy Beige
Gün ışığında flaşsız çekim




















Sandy Beige, nail art yapmaya üşendiğim zamanlarda imdadıma yetişen ojelerden biri haline geldi bile :)
CC ojelerin açıklamalarında yazmasa da bazı kişilerin bu ojeleri tırnak fondöteni yerine kullandıklarını okudum. Ben de bu yüzden deneme amaçlı iki ojeyi "Water Marble Nail Art" yani "Ebru Tırnak Tasarımı" yaparken taban rengi olarak kullandım ve gerçekten başarılı buldum. Deneme amaçlı yaptığım tasarım ise şu şekilde:
Eva Rose Oje

Evet gördüğünüz gibi water marble için harika bir taban rengi oluşturdular. Renk vermeyen diğer ojeler ve özellikler neon ojelerde de baz olarak kullanacağım.
Pek başarılı bir water marble denemesi olmasa da oje şişesinin güzelliği bu başarısızlığı örtüyor bence :) Oje şişesini beğendiyseniz takipte kalın derim yakında bu ojelerin de içinde bulunduğu büyük bir çekilişim olacak :)
Şimdi tekrar konumuza dönüp CC ojelerin karnelerine de bir bakalım :)

Oje Karnesi
Oje Karnesi

Nude Pink ortalama 4.2, Sandy Beige ise benden ortalama 6.5 puan almış. Nude Pink için durum pek iç açıcı olmasa da Sandy Beige'in durumu fena değil gibi :) 
Siz bu renkleri kullandınız mı veya CC serisinden hangi renkleri aldınız? 
OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeri

Oceciklerimin Yeri

You Might Also Like

6 yorum

  1. merhaba cnm tırnak yapına bayıldım bu arada bloğunu takibe aldım bende beklerim kaynaşırız:))

    YanıtlaSil
  2. Water marble gayet başarılı bence. Özellikle işaret ve orta parmaklarını ben çok beğendim. Nail artl pek ilgilenmediğimden aslında nasıl olması gerektiğine dair hiçbir fikrim yok ama olsun :D

    Ben de nude oje özürlüsüyüm bildiğin gibi :D baz olarak kullanmak aklıma gelmemişti, deneyeceğim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Water marble kaç kere denesem de beceremiyorum çünkü el çabukluğu gerektiriyor o da ben de yok :D Benimkiler ancak bu kadar oluyor :D
      Baz olarak görüldüğü üzere çok işe yarıyor kesinlikle dene :)

      Sil
  3. Merhaba ojelerden çok tırnaklarını beğendim açıkcası :D yazı için teşekkür ederim takipteyim seni de bloguma beklerim canım http://makeupby-ezgi.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil