Tırnak Koruyucu Solüsyon (Soyulabilen Baz) / Kendin-Yap Soyulabilen Baz

14:00

Liquid Palisade

Merhaba :) 
Instagramda, youtubeda nail art yapanların, videolarında tırnaklarının etrafına sıvı bir şey sürdüklerini görmüşsünüzdür. Bu ürünün çeşitli versiyonları çıktı ama ürünün orijinali, Liquid Palisade olarak geçiyor. 
Ben de bu ürünü çok merak ettim ve instagram üzerinden satış yapan 3e Garaj Mağazadan aldım.Ürün; ombre, water marble, water spotted, baskı, hatta normal oje sürerken bile kenara bulaşan ojelerin kolayca çıkmasını sağlıyor. Ayrıca simli oje altına baz olarak uygulandığında da ojenin kalıp gibi çıkmasını sağlayıp bizi folyolarla uğraşma derdinden de kurtarıyor. 
Ürünü, işlem yapmadan önce tırnak kenarlarına, tırnak etlerinize veya tırnağınıza baz olarak sürüyorsunuz, işleminizi yaptıktan sonra bu solüsyonu soyuyorsunuz ve sonuç tertemiz tırnaklar! :) 

Diy Liquid Palisade

Diy Liquid Palisade


Yaptığım giflerden sonuç daha net anlaşılıyor sanırım :) 
2. gifde tırnak kenarlarını çok batıran water spotted tekniğini denedim. Sonuç muhteşem, tertemiz!
Peki tertemiz tırnaklar için illa ki solüsyonu almak zorunda mıyız? Tabii ki hayır! 
Giflerde baş, işaret ve orta parmağıma dikkat ederseniz bu parmaklarda kendi yaptığım soyulabilen bazı kullandım. Kendi yaptığım yazınca çok profesyonel, formüllü bir şeymiş gibi oldu ama değil :) 
Soyulabilen baz yapımı için gerekenler çok basit: Boş oje şişesi, tutkal, 2-3 damla su
Bu üç malzemeyle diğerinden hiçbir farkı olmayan bazı yapabiliyoruz :)
Öncelikle oje şişesinin içinde oje vs olmadığına yani temiz olduğuna emin oluyoruz. İçinde oje kalıntıları varsa aseton döküp biraz bekletip çalkaladıktan sonra yıkarsanız tertemiz oluyor. 
Şişenin içine tutkalı dolduruyoruz. 2-3 damla suyu da koyup iyice çalkalıyoruz. Ve işte bazımız hazır! :) 
Bir de şunu söylemeden geçmeyeyim; şişenin tamamını doldurmak yerine biraz boşluk bırakırsanız suyla çalkalamak daha kolay oluyor. Ben ilk yapışımda tutkalı fazla doldurduğum için çalkaladıktan sonra şişeyi açtığımda manzara pek hoş olmadı, her yer battı :)  
Amaaan kim uğraşacak tutkalla şişeyle de diyorsanız çekilişimi bekleyin derim; bu solüsyondan 2 tane aldım birisi size! :)
Bugünlük size anlatacaklarım bu kadar. Eğer bir sorunuz varsa yorumla veya maille belirtirseniz çok mutlu olurum :) Ayrıca giflerdeki ojem: Essence - Miss Universe
OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeri

You Might Also Like

15 yorum

  1. Ay benim gibi beceriksizlere birebir bu. Ben ojeyi hep bir gün önceden sürerim, hatta Türkiyedeyken duştan önce sürerim parmaklarıma sürdüğüm yerler soyulsun diye. Burada su berbat, duştan önce sür duşa gir çık topluca soyulup çıkıveriyor ojeler. Kendim de deneyeceğim. Çekilişine de katılırım mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisin memnun kalacaksın, çekilişi daha topluyorum bakalım az kaldı bence de katıl harika şeyler var :)

      Sil
  2. harikasınız çok sevındım bu icadınıza çünkü berbat sürüyorum öyleki ben bile kendıme şaşıyorum. Ama ojenın altına sürüldüğünde basit bir hareketle soyulmaz mı oje? peki hangı tutkalı tercih etmeliyim çok meraktayım hemen yapmak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Ojenin altına sürüldüğünde dayanıklılığından bir şey kaybetmiyor ama yine de üstüne cila sürebilirsiniz daha dayanıklı olması için :) Benim kullandığım Südor marka beyaz tutkal ama marka önemli değil herhangi bir tutkal da olabilir..

      Sil
  3. çok teşekkür ederim bu icadınız hayatımı ne kadar kolaylaştırdı anlatamam kucak dolusu sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  4. Tutkal değilde uhu ile olur mu veya başka bir maddeyle.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba tutkal ile değil de uhu ile olur mu veya başka bir maddeyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, uhu ile hiç denemedim ama tırnaklara zarar verme ihtimali olduğundan bence kullanışlı olmaz

      Sil
  6. Açık renk ojeyi bile taşıran benim için ideal birşey. Mutlaka yapıcam. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  7. Nalburda mı satılıyor? Çok çeşitli tutkallar var acaba ne diyerek sormalıyız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Ben kırtasiyeden normal beyaz tutkal almıştım.

      Sil
  8. Merhaba. Sizin kullandìgìnìz degilde șeffaf uhu kullansak iyi bir sonuç alabilirmiyiz

    YanıtlaSil
  9. Nerden alıyoruz bu bazı acaba

    YanıtlaSil