Velvet Marble / Kadife Tozu ile Mermer Deseni Yapım Aşamaları

13:00


Merhaba! :) 
Bence tırnak tasarımlarındaki hayal gücünün doruk noktaya geldiği an, kadife tozlarının çıktığı andır.. Yani ben kırk yıl düşünsem tırnaklarımda kadife tozu kullanmak aklımın ucundan geçmezdi :) Bakalım daha neler çıkaracaklar da yine aynı şeyleri düşüneceğim, merak içerisindeyim :)
Kadife tırnak tozları aslında yeni çıkmadı bir süredir hayatımızdalar. Hatta tüm tırnağı düz kadife tozuyla kaplamak yerine değişik değişik tasarlanarak kullanılacak kadar süredir hayatımızdalar.. İşte bu tasarımlardan biri de: Velvet Marble. Ebru desenini kadife tozlarıyla yapıyormuşuz gibi düşünebiliriz ama tam Türkçe karşılığı bu değil. Ben Mermer Desenini daha uygun buldum bu tasarım için.
Mermer Deseni tasarımı yaparken kullandıklarım şu şekilde:

Velvet Marble Nail Art
Ben tasarımımda taban renk olarak Flormar Snow White ojeyi kullandım. Kadife tozlarından 3 renk tercih ettim tabi siz daha fazla renk kullanabilirsiniz orası zevkinize ve hayalgücünüze kalmış :) 
Tasarım için tutorial yani yapım aşamalarına bir bakalım: 

Mermer Desenli Tırnak Tasarımı
  1.  Bu aşamada istediğimiz renklerdeki kadife tırnak tozunu bir kağıda döküyoruz.
  2. Bir kürdan yardımıyla tozları rastgele dağıtıyoruz.
  3. Tırnağımıza taban rengi olarak seçtiğimiz ojeyi sürüyoruz.
  4. Ojemizin kurumasını beklemeden kadife tozunun üstüne tırnağımızı 5-6 saniye bastırıyoruz.
  5. Yelpaze fırça yardımıyla tırnak diplerimizdeki ve tırnağımızın üstündeki fazlalık tozları temizliyoruz ve asla topcoat sürmüyoruz :)
  6. Veee Mermer Deseni tasarımımız hazır! :) 

Mermer Desenli Tırnak Tasarımı
Yapılışı gayet basit değil mi? :) Tüylü doku rahatsız etmezse bence hoş bir tasarım oldu.. Hatta bana şirin bir şeyleri hatırlattı dersem daha doğru olur :)


Renk kombinasyonundan mı desem ne desem bilemedim ama yaptıktan sonra direkt aklıma Şirinler geldi :) 
Siz nasıl buldunuz bu tasarımı, sadece bana Şirinler'i hatırlatmadı değil mi? :) 
OccikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeri

You Might Also Like

5 yorum

  1. Kadife ve yünden huyandığım için hiç bana uygun değil:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı sorunu tırtıklı şeylerde yaşıyorum :)

      Sil
  2. aa, ne guzel olmus :) ben daha kadife tozu deneyimleyemedim hic :) sirada o var sanirim :)

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok değişik çalışmalar yapılıyor kadife tozlarıyla, mutlaka denemelisin :)

      Sil
  3. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca birde ufak bir çekilişim var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil