Pastel Nude - Grege

12:00

Herkese merhaba!
Nude oje severlere ayrı bir merhaba tabi, bugünkü ojem daha çok onların ilgisini çekecek :)
Pastel Nude - Grege

Pastel Nude Grege
Nude ojelerin aynı fondötenler gibi ten rengine uyumlu olması gerektiğinden bahsetmiştim daha önce. Nude severler olarak eskiden bu kadar farklı tonda seçeneklerimiz yoktu. Fakat artık her ten rengine uygun, her ten rengine yakışabilecek nude ojeyi bulmak artık o kadar da zor değil. 
Ben de ten rengime en uygun nude ojeyi buldum diyebilirim :)

Pastel Nude Grege
Fotoğrafta gördüğünüz gibi, ne çok pembe ne çok sarı... Tam olarak ten rengimle aynı renkte.
Kremsi bir yapısı var ve sürümü çok kolay diyebilirim. Tırnak yüzeyine kolay yayılıyor, sürerken sakızlaşmıyor.
2 katta tam opak oluyor. Tek katta da güzel bir kapatıcılığı var ama yine de alttan tırnağın gözükmesini sevmediğim için 2 kat uygulamayı tercih ettim. 
Kuruma hızını kesinlikle çok sevdim. Nude ojelerde genel bir problem mi bilmiyorum, çok hızlı kurudukları söylenemez. Fakat bu ojede öyle bir problem yok; yaklaşık 4-5 dakikada, kurutucu kullanmadan kuruyor.

Pastel Nude Grege
Kalıcılığı ise yaklaşık 3-4 gün kadardı. Bir ojenin 5 günden fazla tırnağınızda kalmasının tırnağa zarar verdiğini düşünecek olursak 3-4 gün bence yeterli bir süre. 
Ayrıca 3-4 lira gibi bir fiyatıyla da sevilmeyecek gibi değil bence :) 
Oje sürerken sadelikten yanaysanız, aceleniz varsa ama yine de tırnaklarınız temiz gözüksün istiyorsanız, benim gibi nude oje manyağıysanız mutlaka elinizin altında bulunması gereken bir renk bence Pastel Nude-Grege :) 
Ben  bu güzel ojeyi böyle sade bırakmak istemediğim için bir de şöyle bir nail art yaptım:

Pastel Nude Grege
Kullandığım ojeler:
  • Pastel Nude - Grege
  • Flormar Jelly Splash - Deep Turquoise
  • Flormar Jelly Splash - Sunset Dreams
  • Flormar Pearly - Vintage Gold

Siz nasıl buldunuz nail artımı? :)
Oceciklerimin Yeri Instagram: @ocecikleriminyeri

You Might Also Like

0 yorum