Yine, Yeni, Yeniden Kuzenli Manikür

17:48

Merhabalaar :)
Bu yazımda da yine kuzenden gidiyorum sanırım. Evet bu yazımda da kuzenime yaptığım leoparlı bir manikürü gösteriyorum size :)

Hemen başlıyorum: Taban renk olarak bütün tırnaklara Colleen-189 kullandım. Bu ojeyi tek kat kullandığınızda pek bir etkisi olmuyor :) O yüzden ben 2 kat uyguladım tam rengini alabilmesi için. Tam bir toz pembe rengi. 3 kat da uygulanabilir ama ben kurutmakta zorluk çekmemek için 2 kat sürdüm.
Baş parmağa ve yüzük parmağına tığ arkası ve toplu iğne arkasından faydalanarak Golden Rose Paris-79 ile farklı büyüklüklerde noktacıklar yaptım.
Ardından bu noktacıkları Rapsodi-355 ojemi kullanarak kendi yaptığım ince uçlu fırçamla rastgele çerçeveledim (kürdanla da yapılabiliyor bu işlem ben henüz başaramasam da). Bu işlemi de bitirdikten sonra yine Golden Rose Paris-79 ve Rapsodi-355 kullanarak aralara tığın ucuyla küçük noktacıklar uyguladım. Ve sonunda leopar desenini elde etmiş oldum :)
Fotoğrafda biraz soluk çıkmış renk, ama tam olarak rengi bu değil flaştan öyle gözükmüş :) 


Evet burada tam rengi görmektesiniz :) (kuzenimin tırnaklarını çok beğeniyorum bu arada benim tırnaklarımdan kat kat güzeller :/ ) 


Burada da baş parmağının yakından çekimi var. 


Ve burada da kullandığım ocecikleriiim :) Manikürü yaptıktan çoooook sonra çektim kullandığım ojelerin fotoğraflarını. Belli oluyordur zaten :) Yazım şimdilik bu kadar bir başka manikürde görüşmek üzeree..
OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeriblog


You Might Also Like

0 yorum