Kombin Manikür

21:52

Merhabaa :) Manikürümün pek kombin olduğu söylenemez ama tişörtümün deseninden ilham alarak yaptım. O yüzden adı kombin manikürü olarak kaldı :) 



Öncelikle Golden Rose Paris-04 kullanarak tabanı yarattım. Bu ojeyi 2 kat sürdüm. Beyaz ojelerin fırça izi kalmadan sürülmesi gerçekten çok zor oluyor. O yüzden 2 katı tercih ettim fırça izlerini olabildiğince azaltmak için.
Ardından franken bi yeşil ojeyle kürdan kullanarak kalpleri oluşturdum. Frankeni de baya açık yeşil olan Golden Rose Parisin numarasını hatırlamadığım ojesine biraz siyah katarak oluşturdum. Yine pek koyulmadı ama öncekinden iyi olduğu söylenebilir :) Cırtlak mı desem ne desem bilemiyorum ama o tarz renk ojelerden pek fazla hoşlanmıyorum bu ojeyi neden aldığımı da bilmiyorum açıkçası :)
Kalpleri bitirdikten sonra kurtarıcım toplu iğne arkasıyla Rapsodi-355 kullanarak siyah noktaları oluşturdum. Böylece manikürümü bitirmiş oldum..
Umarım benzetebilmişimdir size de beğendirmişimdir :) Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin :)
OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeriblog


You Might Also Like

2 yorum

  1. Ben çok beğendim . ama çok da sabır zaman ve yetenek isteyen birşey tebrikler

    YanıtlaSil
  2. Evet sabır zaman ve yetenek konusunda çok haklısın :) zamanla insanın eli alışıyor. Beğendiğin için teşekkür ederim bu arada :)

    YanıtlaSil