Oje Etkinliği - # 5. Hafta Konsepti

20:18

5. hafta konseptimiz nihayet yayında!! :) 
Daha önce de söylediğim gibi konsept için gelen önerileri sırayla yayınlıyorum. Bu haftaki konsept de bir öneriyle karşınızda: Mor !
Umarım konsept hoşunuza gitmiştir :) Şimdi bakalım benim bu konsept için hazırlamış olduğum tırnaklara: 































Şu yazımda bahsettiğim gibi bu manikürü de o kırık tırnaklarımla yaptım :) Dikkatli bakılırsa bir potluk olduğu belli oluyor :) Bu manikürümde ayrıca tanıtmak istediğim bir ojem var. Ama önce bi kullandığım oceciklerime göz atalım: 


























Evvet sünger yöntemiyle, yukarıdaki oceciklerimi kullandığım bir manikür oldu. Ayrıca tanıtmak istediğim ojem ise: Colleen - 164 . Bu oje içinde mavi pırıltıları-yansımaları olan bir oje. Yanardönerli, pırıltılı, yansımalı ojeleri çok sevdiğimi göz önüne alırsak bu ojeye de bayılmam haliyle normal :) 
Şimdi bu ojeye daha yakından bakalım : 



















































Ojeyi çok beğendiğim ve sizin de görmenizi istediğim için hem gün ışığında hem normal olarak çektim. Sanırım belli oluyor biraz yansımalar :) 
Bu ojeyi süngerleme yöntemiyle kullandığım için yansımayı tırnağımda bir türlü yakalayamadım.
Yalnız bir fotoğrafta yakalamışım ama bulanık olsun onu da göstereyim :) 


























Yüzük parmağımda yansıma hafif de olsa görülüyoor :) 
Neyse bu uzuuuun bir konsept yazısı oldu sanırım :) Umarım beğenmişsinizdir benim hazırladığım manikürü.
Ayrıntılı yazıyı konsept için gelen mailleri yayınladığım yazıda görebilirsiniz 1 hafta sonra.

Evvet şimdi siz de hemen elinize ojelerinizi alıyorsunuz ve:
- Ojelerinizi bir güzel sürüyorsunuz ve fotoğrafını çekiyorsunuz,
- Fotoğrafla birlikte hangi ojeleri kullandığınızı ve eklemek istediğiniz manikürünüzle ilgili tanıtıcı bir yazı varsa yazıyorsunuz,
- Son olarak da blog adresiniz varsa onu yazıyorsunuz oceciklerim@gmail.com adresine mail atıyorsunuz.
İşte bu kadaaar! :)
Gelen mailleri 1 Nisan Pazartesi günü yayınlayacağım ve yine yeni konseptimizi de 2 Nisan Salı günü açıklayacağım :)
Hadi alın elinize ojelerinizi, bekliyorum herkesin mailini :)
*** Bu arada Kırmızı Hediyeleşme Etkinliği katılımları devam ediyor, katılmadıysanız tıkk :)

** Oce Etkinliği de ne, diyorsan, etkinliğin ne olduğuna dair açıklama yaptığım yazıya tıkk
** İlk haftamızın konsepti kırmızıydı, fotoğraflar için tıkk ^^
** 2. haftamızın konsepti pembeydi, fotoğraflar için tıkk ^^
** 3. haftamızın konsepti koyu renklerdi, fotoğraflar için tıkk ^^
** 4. haftamızın konsepti narçiçeğiydi, fotoğraflar için tıkk ^^
** Herhangi bir sorunuz olursa da mail atın seve seve cevaplarım :)
OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeriblog



You Might Also Like

14 yorum

  1. canım ya bu seferlik beni affet hiç bu tonlarda ojem yok mordan nefret ederim başka renk olsa gider alırım ama mor ve tonları ıııh =(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç önemli değil canım, bi dahaki haftalara diyelim :)

      Sil
  2. Bu hafta bende varım inşallah 2hafta aradan sonra :)

    YanıtlaSil
  3. ben çok beğendim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ojelerin, ne kadar beceriklisin :)

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel olmuş, uçlardaki geçiş süper bayıldım! Bana da beklerim.. :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuşş çok beğendim..banada beklerim:)
    http://1makyaj1bakim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Su sünger işini ben hiiiiç beceremedim :(
    Hatta o kadar berbat oldu ki "Sünger kötü ben napiyim" diye süngeri lanetledim yani. Bence sen böyle teknikleri paylaş haftalık ya da herhangi belli bir düzende ^-^ çok eğlenceli olur bence. :) Hem ben de öğrenirim bir iki bir şey :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi bir fikir oldu bu çook teşekkür ederim canııım aklımın köşesine yazdım :) Bu tarz yazılar dediğin gibi eğlenceli olacağa benziyor^^
      Sünger tekniğine gelince deneye deneye alışıyorsun denemekten bıkmaaa inanıyorum başaracaksıııııın :D

      Sil