Oje Etkinliği - # Nar Çiçeği

16:37

Merhabalaaar :) 
Bu hafta tam bahara yakışır bir renk olan Narçiçeği ! renklerini sürdü herkes :) Bakalım kimler neler sürmüş:

























1. Oceciklerimin Yeri : Bu manikürümü çok severek yaptığımı söylemeliyim. Taban rengimi Avon - Apricot Mystery oluşturdu. Ardından Golden Rose Paris - 83 ile dalgalar oluşturacak şekilde sürdüm. Onun üzerine de Pastel'in kokulu ojesi olan Grapefruit ojesini kullandım. Kullandıklarım arasında Nar çiçeğine en çok yakışan renk Golden Rose Paris – 83 oldu. Diğerleri onun tonlarıydı. Ayrıca bu manikürü yaparken ayrı bir fırça kullanmanıza gerek kalmıyor. Mevcut ojenizin fırçasıyla halledebiliyorsunuz. Bu kolaylığı için çok sevdim bu manikürümü :) Üzerinde topcoat olarak Kalyon'un oje koruyucusunu kullandım.
Ee nasıl buldunuz beğendiniz mi :)


2. Makyaj ve Diğerleri : Merhaba. Bugün takma tırnaklara çıktım Karşınıza ;) Kullandığım oje Golden Lady çilek kokulu oje


























3. Oje Bahçesi :Elif için yaptığım bir kombin. GoldenLady-440 taban rengi kullandım. Desenler için de Afrodit Paris-4 ve Rapsodi Pasifik-07 kullandım. Çok sevdiğim renkler hepsi. GoldenLady-440 sürülüşü çok kolay ve tek katta rengini belli eden bir oje. Mutlu günleer :)












 4. Makyaj Ürünlerim : Oceciklerimin Yeri’nin bir etkinliği olan “Oce” etkinliğine katılmak amacıyla sürdüğüm nar çiçeği rengi ojemi sizlerle paylaşmak istedim. Zaman bulamadığım için herhangi bir şekil veremedim ve itiraf etmeliyim biraz özensiz oldu. Ama renk çok hoşuma gitti. Golden Rose Paris - 89


5. Fuchsia in Fashion : Yazın kullanmayı en çok sevdiğim Flormar M113 ü kullandım. Bir hafta rötarlı tekrar etkinliğe katılmış bulunmaktayım


























 6. Everything With Meddy : Kullandığım ojeler Essence Colour&Go 115 Redvolution ve Essence Nude Glam Nail Polish 05 Toffee To Go :) Blog adresim Everything With Meddy.




























7. Bakımlıolmakaşktır : Sayende nar çiçeği ojelerime bir baktım ki çok sevdiğim halde sadece üç tane nar çiçeği ojem varmış. Ve birinin kapağı açılmıyor :S Bu tırnağımdaki Flormar SuperShine 09 numara yüzük parmağıma ise Golden Rose Jolly Jewels 116 numara ile değişiklik katayım dedim :) fena da olmadı hani (:


































8. Beauty Heaven : Sayfamda da yazdığım gibi tırnaklarım maalesef kırıldılar ve kesmek zorunda kaldım hepsini. Ama oje etkinliğinden de geri kalmak istemediğim için yine de bişeyler yapmaya çalıştım, umarım beğenmişsinizdir, detayları için bloguma bakabilirsiniz Beauty Heaven . Kullandığım ojeler ise : Golden Lady 340 ( sarı simli ) Flormar 300 (Kırık beyaz) ve Pastel narçiçeği



























9. Oje Şebermelerim : Eveet bu haftanın konseptine uygun oje arayışım Essence ile son buldu aslında nar çiçeği sayılır mı bilemiyorum ben o niyetle sürdüm kendisi turuncu kırması çıktı=))) Essence – i’m so very

Haftamızın nar çiçeği renk ojeli tırnakları bu kadardı :) Katılan, zaman ayıran herkesin emeğine sağlık çok teşekkür ediyorum :) 
Yeni konseptimiz yarın açıklanacak bilginizeee :) 

*Oce etkinliği de ne diyorsanız, etkinlik için açıklama yaptığım yazıya tıkk :)
*Oce etkinliğimizin ilk haftası kırmızıydı, görmek için tıkk :)
*Oce etkinliğimizin ikinci haftası pembeydi, görmek için tıkk :)
*Oce etkinliğimizin üçüncü haftası koyu renklerdi, görmek için tıkk :)

OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeriblog

You Might Also Like

8 yorum

  1. Cnm çok ciciler gerçekten, pek ben tırnak süslemeyi sevmeyenlerdenim, aslında zamansızlıktan benim ki yoksa sevdiğim uygulamak istediğim desenler var:))) senin renklerini ve desenin çok sevdim, çok tatlı duruyor, bir de avon apricot ojeyi de çok sevdim, sadece ondan bile alıp kullanabilirim yani:P Etkinliğin çok hoş olmuş, iyi düşünmüşsün:)
    sevgiler
    öpüldün!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman hemen zaman yaratmalısın bence seni de buralarda görmek isteriiiiz :)) Yorumun için çoooook teşekkür ediyorum sana, öpüyorum ben de çok :*

      Sil
  2. Pek hoşş bir bloğun var canım.Ben de ocelere ve tırnak süslemeye bayılıyorum.Biraz zaman alsa da kafa dağıtmak için birebir.Başarılarının devamını diliyorum.Ben de bloğuma beklerim :)
    http://aslismakeupbeauty.blogspot.com/

    SEVGİLER <3

    YanıtlaSil
  3. vakitsizlikten katılamadım şekerim ama beğendim bütün emekler çok güzel..
    bir sonrakinde inşallah
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. bir dahaki etkinliğe bende katılmak istiyorum elifcim :))
    fazla oje de sürmem ama umarım seçtiğin etkinlik rengi elimde bulunan bir renk olur :)) sevgiler <3

    YanıtlaSil