Oje Etkinliği - # Koyu Renklerimizz

19:44

3. Haftamızı da bitirmiş buluyoruz :) Etkinlik konseptini koyu renkler olarak açıkladığımda havalar limoniydi, ama gün geçtikçe havalar bahar havası olmaya başladı :) Neyse bakalım bu haftalık böyle olsun, geçelim mi fotoğraflara:


























1. Oceciklerimin Yeri : Bu haftaki konsepte uygun olarak lacivert bir oje sürdüm taban rengi olarak. Bu renge bayılıyorum. Golden Rose Matte - 10  Bu oje aslında mat adından anlaşılacağı üzere. Ama ben onu mat haliyle değilde parlak haliyle daha sevdim. Ojenin tek kalmasına gönlüm el vermedi, o yüzden önce Gabrini Elegant - 361 altın simli ojeyi kenarlara sürdüm. Ardından üzerine yine içinde altın sarısı şerit simler ve küçük simler bulunan Natty - 342 sürdüm. En son üzerine top coat geçtim ve duruşuna bayıldım :)



2. Yeliz'li Günler : Ben siyah renge çok zor alıştım. Eskiden sevmezdim tırnaklarımda siyahı. Ama artık oda sık sık yenilediğim renklerden olmayı başardı. Bu fotoğrafta ki oje Flormar - 313. Mutlu günler..



3. Yar Bana Bir Eğlence : Oceciklerimin Yeri blogunun Oce Etkinliği için beni bir nebze bugün hangi ojeyi sürsem diye düşünmekten kurtardı :) Onun dışında etkinlikler her zaman güzeldir ve biz bloggerlar için faydalı bir olaydır.
Haftanın konsepti için yine Oceceklerimin blogu sahibi Elif'in çekilişinden kazandığım Golden Rose Matte serisi-10 numaralı ojesini sürdüm. Maalesef ben sizler kadar yetenekli değilim oje sürme konusunda.Böyle düz bir şekilde ancak sürüyorum :))
Soğuk havalar bana bu rengi çağrıştırıyor mu bilmiyorum ama bir önceki ojem neon pembeydi.Ben o kurala pek uymuyorum sanırım.Kıyafetim ve ruh halim hangi rengi istiyorsa onu tercih ediyorum :)


4. Oje Şebermelerim : Canım benim bu haftanın konseptine uygun ocem: Pastel 23 numara daha sonra üzerine Flormar matlaştırıcı sürdüm böyle buğulu bir şey çıktı ortaya.


5. Makyaj Ve Diğerleri : Merhabalar :) Konumuz koyu renkler. Aslında ben kıs aylarında açık renk sürüyorum ama bu bana çok yakıştı :)Kullandığım oje Flormar Spring Summer 2012 436 



6. Makyaj Kelebeği : Kışın siyah bordo ve mor tonlarını kullanmayı seviyorum.Manikürümde Avon Midnight Plum üzerine Essence Time For Romance kullandım. 
Sevgilerle Makyaj Kelebeği


7. G. : Elifcim koyu konseptine, en sevdiğim koyu renk ojelerimden biri olan Pastel 74'ü gönderiyorum...


8. Beauty Heaven : Soğuk havaların içimi karartması sebebiyle kışa uygun koyu bir renk kullanmak ama aynı zamanda da içimi birazcık açsın diye de pırıltıları olmasını istedim ve bunları kullandım umarım beğenmişsinizdir :) 
Flormar nail art NA01 - Flormar nail art NA10 - Flormar Pretty P29 kullandım , ayrıntılar için blogumu ziyaret edebilirsiniz.



9. Everything With Meddy : Merhaba :) Bu haftaki konseptin koyu renk olduğunu görünce hemen katılmak istedim. günlük hayatta koyu renk ojeden vazgeçmeyenlerdenim :) Bu manikürümü özellikle yolladım malum mart ayında akla ilk gelen kediler :)) En sevdiğim ojelerden olan Golden Rose 113 numaralı çikolata kahvenin üzerine Pastel 27 numarayla kedicik yaptım ve yine Golden Rose 27 numarayla pati izlerini yaptım :) Blogumda yaptığım diğer desenli ojeleri ve oje koleksiyonumu bulabilirsiniz ;) 


10. Eat Polish Love : Bu hafta hava beni yalancı çıkardı. Etkinlikte koyu diye kararlaştırdık ama havalar muhteşem gidiyor. İçim kıpır kıpır. Ojelerim de kıpır kıpır olsun istedim. Orly-Fowl Play ismindeki içerisinde turuncu-sarı-mor flakey simler var olan mor tabalı bir oje. Ben çok seviyorum flakey simleri. Orly İstanbul'da Cevahir AVM'deki eczaneden 18 liraya aldım. 
Tek elimin işaret parmağında Klean Color- Firework ismindeki ojeyi sürüp hareketlendirmek istedim. Bu manikürü o kadar uzun süre kullandım ki şu an 6. günü tırnaklarımda, daha yeni yeni uçlardan soyuluyor. Orly oje oldukça dayanıklı çıktı yani. 

Haftamızın koyu renk ojeli tırnakları bu kadardı :) Katılan, zaman ayıran herkesin emeğine sağlık çok teşekkür ediyorum :) 
Yeni konseptimiz yarın açıklanacak bilginizeee :) 

*Oce etkinliği de ne diyorsanız, etkinlik için açıklama yaptığım yazıya tıkk :)
*Oce etkinliğimizin ilk haftası kırmızıydı, görmek için tıkk :)
*Oce etkinliğimizin ikinci haftası pembeydi, görmek için tıkk :)
OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeriblog



You Might Also Like

6 yorum

  1. Her zamanki gibi cok sevdim bir sonraki haftanın rengi mor olabilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki yazdım önerini sıraya :) Daha önce gelen istekleri sıraladım, seninkini de yazıyorum sıraya :)

      Sil
  2. Canım bu hafta katılamadım tırnaklarım kırıldı :( HAftaya bende olucam inş. Öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiç sorun değil, ne zaman müsait olursa tırnak hanımlar bekliyorum :))

      Sil
  3. Bir sonraki konsept rengarenk tırnaklar olabilir aslında bakarken aklıma geldi birden paylaşayım dedim. Konsepti bir an önce belirleyelim canım ona göre oje süreceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiii ki canım önerini aldım sıraya hemmen :))

      Sil