Afrodit Paris - 55

22:58

Merhabaa :) Bugün uzuuuun uzuuun düşündüm daha önceden yapıp çektiğim manikürlerden hangisini yayınlasam diye. Kararsız kaldım bende düz bir ojeyi sürdüğüm manikürü tanıtmak istedim. Önce resimlerle başbaşa bırakayım ben sonra devam ederim yazıma :)


Ojenin sürümü kolay geldi bana. Ama kokusu berbaaaat :) İlk defa ojelerde böyle garip bir kokuyla karşılaştım. Tiner mi desem, duvar boyası mı desem ne desem bilemedim. Çok keskin ve rahatsız edici bir kokusu var. Sürerken zehirleniyordum odada cam kapı ne varsa hepsini açtım nerdeyse :D . Bir daha balkonda süreceğim bu ojeyi. Tabi artık kışın ne kadar balkona çıkabilirsem :D
Koku berbatlığına rağmen ben çok sevdim bu oceciğimi. Hafif parıldıyor ama onun dışında neredeyse mat gibi duruyor. Rengi bayaaa açık. Tek kat ancak french manikür için kullanılabilir. Ben 3 katta bu rengini verdim. Aslında 4 kat da yapılsa daha iyi olur ama ben o kokuya daha fazla dayanamayıp 3. katta bıraktım :)
Kuruması çok hızlı. Ben birini sürerken diğeri kuruyor bile diyebilirim. Üzerine desen yapıp yapmamam konusunda da kararsız kaldım. En sonunda böyle durması daha hoşuma gitti hiç desen işine girmedim üşengeçliğimden :)
Fiyatı da çok uygundu. Ucuzluk pazarı gibi bir yerden 1 tlye aldım. Fotoğrafta da görüldüğü gibi çok büyük kendileri, 17 ml :)
Aranızda Afrodit Paris oje kullanan var mı? Diğer ojeleri de mi bu şekilde kokuyor acaba merak ettim şimdi.
OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeriblog


You Might Also Like

2 yorum

  1. Merhabaaaa :) bende de bu markadan 1 tane oje var ve dediğin gibi kokusu iğrenç vee hiç kalıcı değil.bende beyazı var duvar kağıdı gibi soyuluyor tırnaktan.bende bloğuma bekliyorum seni bu tip şeyler paylaşıyorum.
    mericyalmanblogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Beyazı, kırmızısı ve resimdeki pembesi var bende de :) Kırmızı ve pembenin kalıcılığından memnun kaldım ama beyaz rengi konusunda evet katılıyorum çok kötü soyuluyor.. Bloguna uğrıycam mutlaka :) Bu arada çekilişime katılmadıysan beklerim http://oceciklerim.blogspot.com/2013/01/cekilisim-vaaar-ilk-cekilisime-buyurmaz.html

    YanıtlaSil