Avon - Pink Créme & Avon - GoldenVision Manikür

19:31

Yine oldukça sade bir manikür tanıtıyorum bugün :) Çok süslü şeyler yerine sade ve hoş duran şeyleri daha çok seviyorum sanırım (tam olarak süsü sevmediğim anlamına gelmez tabi bu :) 

Daha önceden söylediğim gibi baş ve yüzük parmağıma diğerlerinden farklı uygulamalar yapmak daha hoşuma gidiyor. Mesela sadece ikisine desen yapıp diğerlerini düz bırakabiliyorum ya da ikisini düz bırakıp diğer parmaklarıma farklı bir şeyler deneyebiliyorum..
Avonun ojelerini de çok seviyorum. Kurumaları, sürümleri çok kolay. Ama bir de fırça izi bırakmasa harika olurdu tek eksik yönleri bu bence Avon ojelerin. Bu manikürümde de baş ve yüzük parmağıma Avon - Golden Vision sürdüm. Yeterince parıltılı bir oje olduğundan üzerine bir şey yapmayı düşünmedim. Bu yüzden diğer tırnaklarıma Avon - Pink Créme sürdüm ve üzerine yine Avon- Golden Vision ile ince çizgileri çektim. Aslında french yapmayı düşündüm ama bir değişiklik yapıyım böyle olsun dedim :) 
Fırça izi sorununu Pink Créme ojesinde çok yaşadım. Açık renklerini sürerken çıldırabilir insan :) Kaç kere silip tekrar sürdüm hatırlamıyorum açıkçası :) Ama değdi sanırım buyurun fotoğraflara: 


























OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeriblog


You Might Also Like

4 yorum