Alix Avien-163 & Rapsodi-340 Manikür

19:26

Eskilerden yaptığım manikürleri tanıtmaya devam ediyorum. Niye eskilerden diye soracak olan olursa da defalarca söylediğim gibi fotoğraf makinem hala tamirde :) Yeni yeni manikürlerimi çekemiyorum yani çekiyorum da telefon kamerasıyla görüntü kalitesi hoş olmuyor o yüzden yenilerden ekleyesim gelmiyor açıkçası. Çok dayanamazsam ancak eklerim diyorum :) Allahtan önceden yaptıklarımı çekip atmışım bir köşeye de onlarla idare ediyorum böyle :) 

Bütün tırnaklara Alix Avien-163ü sürdüm. Alix Aiven'in bu ojesine bayılıyorum. Sürümü çok kolay ama tek katta pek hoş olmuyor o yüzden yine 2 kat uygulamakta yarar var :) 
Baş parmağım ve yüzük parmağımın yarısına Rapsodi-340 sürdüm. Rapsodi'nin ojelerini genellikle beğeniyorum. Ama kozmetikçilerde pek bulunmuyor. Ben milyoncudan almıştım 1 tlye Rapsodi ojelerimi :) Gabrini, Cecile vb. ojeler de aldığım yerde bulunuyor yine aynı şekilde 1 tlye alıyorum aynı yerden. 
Yine Rapsodi-340 ile tığ ucunu kullanarak önce bir sıra küçük noktaları yaptım. Sonra toplu iğne arkasıı kullanarak 2.sıra büyük noktalarımı oluşturdum. En son da yine tığ ucunu kullanarak 3.sıra küçük noktalarımı oluşturdum. Baş parmağımı ve yüzük parmağımı bitirdim. Bir baktım diğer tırnaklarım hani bana hani bana bakıyor onlara da yine Rapsodi-340 ile ince french çektim :) 
Desenleri sadece baş parmağımda ve yüzük parmağımda kullanmayı daha çok seviyorum. Hepsinde ayrı ayrı desen kullanmak nedense bana çok karmaşık geliyor. O yüzden baş parmağım ve yüzük parmağım dışındakilere böyle uygun renklerle french uygulamayı daha çok seviyorum. Bence böyle çok hoş duruyor :) 
Sizce nasıl? :)


OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeriblog


You Might Also Like

2 yorum

  1. Güzel olmuş çok hoş duruyor. Yeni ocelerinle seni takipteyim :)
    Bana da beklerim

    YanıtlaSil
  2. Teşekkurleer hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil