Gabrini Matte Nails - 389 & Golden Rose Nail Art - 123

22:05

Bugün sizlerle tam olarak sıkıntıdan yapılmış bir manikür paylaşıyorum. 
Önceden evde bulunan yüz taşlarını nasıl kullanabilirim diye düşünerek yaptığım bir manikür oldu. 

Bütün tırnaklarıma taban renk olarak Gabrini Matte Nails serisinden 389 numaralı ojesini kullandım. Adından ve göreceğiniz resimlerden de anlaşılacağı gibi mat bir oje. Tek katta rengini vermedi iki katta tam olarak matlaştı. Ama bence tüm Gabrini Matte Nails serisindeki ojeler gibi bu ojeye de mat olmak yakışmıyor :) Üzerine top coat kullandığınız zaman harika parıltılarını görüyorsunuz ve oje bambaşka bir hal alıyor. Ben bu manikürümde mat olarak kullanmıştım bir dahaki kullanışımda top coatla birlikte kullanıp sizle mutlaka paylaşmayı düşünüyorum. 
Mat ojenin üzerine yakışabilecek şeyler bence çok sayılı. Bu yüzden sade bir şey olması için Golden Rose Nail Art - 123 ile garip bir şey çizdim :) Aslında oraya başka bir şey yapmak istedim ama beceriksizliğim tuttu işte :) Pek beğenmedim ama kıyamadım silmeye. Tam da yüz taşlarına yer ararken oraya iliştiriverdim. Hoş da oldu bence. Sizce nasıl ? :) 

OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeriblog

You Might Also Like

4 yorum

  1. Cok beceriksizim tirnaklarda :\
    cok hos olmus tatlim

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canıım :) Ben de beceriksiz olduğumu zannediyordum ama zamanla el alıştıkça her şey oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. Pembe ojenin rengi ve duruşu inanılmazzz tam benlik :)

    http://obenimdunyammm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Evet pembenin duruşunu ben de sevdim :)
    Blogunu en kısa zamanda ziyarete geleceğim :)

    YanıtlaSil